Thursday, January 15, 2015

Gadis Bunuh Diri Memuatnaik Gambar Sebelum Terjun Di Instagram

By Kamera Media   Posted at  11:16 PM   gaya hidup No comments


Putus cinta memang berat rasanya, separuh jiwa rasanya pergi. Bagi para wanita, putus cinta boleh membuatkan hilang kawalan diri dan adalah satu fasa yang amat berat untuk dilalui. Jadi anda sebagai wanita harus pandai mengawal perasaan agar perasaan putus cinta itu mengawal perasaaan anda. 

Seperti yang dilaporkan oleh chinasmack.com, seorang gadis dengan akaun Instagram bernama @JojoTsai1012 yang berasal dari negara China meletakkan gambar dirinya akan membunuh diri kerana tidak tahan dan putus harapan dalam hidup apabila beliau telah telah dicurangi oleh teman lelaki. Siapa sangka, gambar yang dipost ke dalam akaun instagram beliau adalah step by step dalam perancangan beliau untuk bunuh diri. Rupanya memang benar-benar terjadi!

Ini adalah antara beberapa postingan tulisan dalam gambar Instagram beliau antara lain berbunyi seperti berikut:
Ternyata semua mimpi buruk ini adalah nyata. Semua yang aku mimpikan benar-benar terjadi. Tapi ternyata aku buta dan bodoh, sampai akhirnya aku curiga dan semua sudah terlambat. Aku tidak pernah melakukan hal buruk selama hidup, namun kenapa aku hidup dalam siksaan. Hidupku sangat sengsara beberapa hari terakhir. Aku ingin melupakan semua ini, untuk mengendalikan suasana hati saya dan tidak akan menangis lagi setiap malam. Semua ini tidak adil untukku, aku sudah tidak tahan. 
Dalam postingan lain, @JojoTsai1012 telah menceritakan bahawa setelah 12 hari putus cinta, beliau sudah boleh berjalan-jalan dengan kawannnya dan menikmati hidup seperti biasa. Dia juga bercerita yang bekas teman lelakinya lebih kaya dibanding dirinya, tampan dan baik. Dan ayat terakhir beliau apabila posting di instagram adalah berbunyi seperti berikut. Sangat menyeramkan!!!!
"Setelah aku mati, aku akan menghantuimu siang dan malam. Aku tidak akan pernah meninggalkanmu lagi." - jojotsai1012
 XOXO Aku Mencintaimu. - jojotsai1012


About the Author

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.
View all posts by: BT9

0 comments:

Back to top ↑
Connect with Us

What they says

© 2013 Berita Malaysia. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.