Wednesday, December 24, 2014

BOT TERBALIK, PASANGAN SUAMI ISTERI DIKHUATIRI LEMAS

By Kamera Media   Posted at  6:06 PM   isu semasa No comments


Sepasang suami isteri dikhuatiri lemas apabila dihanyutkan arus deras selepas bot dinaiki mereka terbalik dalam kejadian di Kampung Geliga Che Akob tengahari tadi. 

Kejadian tersebut berlaku di Kampung Dato Hj Ibrahim dimana semasa kejadian bot tersebut telah membawa 7 orang termasuk dua orang pegawai penyelamat dan 5 orang mangsa banjir. 

Apabila sampai di satu kawasan air berpusar bot tersebut telah hilang kawalan dan terbalik menyebabkan dua orang mangsa banjir iaitu seorang lelaki dan seorang wanita telah hilang dihanyutkan arus deras dengan berjaket keselamatan. 

Kedua-dua mereka dilaporkan memakai jaket keseamatan dan opersi mencari telah dijalankan oleh Bomba Penyelamat Chukai. Pegawai Pgo bertugas, PpGB Mohd Hasbullah Bin Halipah telah mengesahkan kejadian ini dan opersi mencari telah dijalankan oleh Bomba Penyelamat Chukai. 

Berhati hati lah di musim banjir ini. Semoga semuanya selamat.

About the Author

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.
View all posts by: BT9

0 comments:

Back to top ↑
Connect with Us

What they says

© 2013 Berita Malaysia. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.