Wednesday, December 17, 2014

ISTERI TINGGALKAN SUAMI CURANG DAN KAKAK KEMBARNYA DALAM KEADAAN BOGEL DI TEMPAT AWAM

By Kamera Media   Posted at  9:07 AM   isu semasa No comments


Ting Su , 29 , menangkap suaminya dan kembarnya menipu ke atas beliau dan mereka dikesan ke pusat membeli-belah menggunakan tracker telefon bimbit . 

Dia pergi mencari suaminya Cheng , 30 , yang benar-benar memalukan tanpa seurat benang di dalam kereta bersama-sama dengan kakak kembarnya . 

Beliau berjaya menangkap suaminya menipu ke atas beliau dengan kembarnya. 

Mereka berdua melompat keluar dari kereta dengan tidak memakai sebarang pakaian . 

Tetapi Ting melihat peluang itu sebagai pembalasan, masuk ke dalam kereta dan memandu pergi , meninggalkan pasangan malu di mana mereka berdiri . 


Saksi, Meng , 33 , berkata : 'Ia sangat lucu . Banyak orang telah mengambil gambar menggunakan telefon mereka dan saya lakukan juga. 

Dia menumbuk tingkap kereta dan menjerit memanggil isterinya , dan mengatakan bahawa dia hanya bermain bola. Ting telah memfailkan perceraian dan mendedahkan bahawa Cheng dan kakaknya telah mempunyai hubungan sulit sejak ia melahirkan anak kembar .

About the Author

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim, venenatis fermentum, mollis in, porta et, nibh. Duis vulputate elit in elit. Mauris dictum libero id justo.
View all posts by: BT9

0 comments:

Back to top ↑
Connect with Us

What they says

© 2013 Berita Malaysia. WP Mythemeshop Converted by Bloggertheme9
Blogger templates. Proudly Powered by Blogger.